Songül Öden, önceki akşam Arnavutköy'deydi. Kavanoz isimli mekanda arkadaşları ile buluşan ünlü oyuncu, çıkışta gazetecilerle sohbet etti.
Dünya Tiyatrolar Günü nedeniyle, ENKA'nın düzenlediği gecede sahneye çıkan Öden şöyle konuştu: "Bu güzel gecede sahnede olmak beni çok mutlu etti. Sahneye çıkmak beni heyecanlandırıyor. Sahnede olmayı seviyorum."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.03.29 08:55