Şahinkayalı öğrenciler 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla dünyanın en kutsal mesleklerinden birini icra eden doktorları ziyaret ederek kendilerini bu özel günde yalnız bırakmadılar.
Çevresine karşı duyarlı bireyler olarak yetişen Şahinkayalı öğrenciler Tıp Bayramı'nda hekimleri ve sağlık çalışanlarını unutmadı.
Jimer, Medicabil ve Medical Park Hastanesi'nde 'Doktorlar Hayat Kurtarır Dünyanın Her Yerinde' teması kapsamında resim sergisi açan ilkokul ve ortaokul öğrencileri, hekimleri resmederek tuvale yansıttılar.
Ortaokul Müdürü Cenk Azkeskin, Anaokulu ve İlkokul Müdürü Zeynep Acarkal ve İlkokul Baş Müdür Yardımcısı Ahu Buçukoğlu'nun açılış kurdelesini öğrencilerle birlikte kestiği sergiler ziyaretçilerden büyük beğeni topladı.
Öğrenciler sergilerin ardından Medicabil Hastanesi'nde Başhekim Prof. Dr. Oya Kutlay'ı, Jimer Hastanesi'nde Başhekim Dr. Filiz Oktay'ı, Acıbadem Hastanesi'nde Mesul Müdür Sibel Pasin'i, Rentıp Hastanesi'nde Başhekim Op.Uz.Dr. Ömer Kurt'u ve Medical Park Hastanesi'nde Başhekim Yrd. Doç. Dr. Nurettin Vurgun ile doktorları ziyaret ettiler.
Başhekimlere tıp temalı özel seramik ve quiling çalışması hediye eden öğrenciler, sağlık çalışanlarına ise karanfil dağıtarak Tıp Bayramlarını kutladılar.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.03.16 09:19