Mudanya'da sıcaktan bunalan vatandaşlar, oruçlarını sahillerde açıyor. Sahil restoranlarında rezervasyon yaptıran vatandaşlar, deniz kenarında iftarını yaparak gün batımını da seyrediyor.
Meral Abla'nın Yeri balık restoranında iftarını açan Bursalılar, "Gündüz sıcaktan bunalıyoruz. İftarı yapmak için de evde kalmak istemedik. Evlerde sıcaktan durulmuyor. O yüzden sahilde iftarımızı açıyoruz. Sahura kadar dışarıda eğleniyoruz. Sahur yemeğinde evlere giriyoruz" dediler.
Meral Abla'nın Yeri sahibi Meral Zengi de, iftar için vatandaşlardan yoğun ilgi olduğunu belirterek, "İnsanlar sıcaktan bunalıyor. Evlerde iftar yapmak istemiyorlar. Bu yüzden yoğun rezervasyon geliyor. Hatta Ramazan ayı boyunca rezervasyon yapmak isteyenler oluyor. Bu yoğunluktan memnunuz" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2012.07.21 21:32