Ertuğrul Sağlam, Kadıköy'de iyi mücadele ettiklerini ancak iki topun direkten döndüğünü belirterek, "Bugün puan almayı hak etmiştik" dedi.
Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, Fenerbahçe yenilgisi sonrası yaptığı açıklamada, "Oyundan ve mücadeleden son derece memnunum. Maçın genelinde pozisyonlar ürettik. Oyunu baskılı oynayarak yönlendirdik. İki topumuz direkten döndü. Her geçen gün oyun kalitesini bir üst seviyeye çıkartan bir takımız. Son iki karşılaşmayı iyi değerlendirmemiz gerekiyor. Bu maçta puan almamız gerekiyordu. Bugün puan almayı hak etmiştik" dedi.
Tribünleri şenlendiren sadece bayan ve çocuk taraftarların önünde farklı bir maç oynandığını dile getiren Sağlam, "Ozan olsaydı daha iyi olacaktı ama bir oyuncuya endeksli değiliz. Bu sıkıntıları aşmamız lazım. Bundan önce bayan seyircilerin önünde iki maç yaptık. Bayanların oynamasını çok istedik ama sadece bayanların izlediği maç farklı oluyor. Normal maçlarda bayan seyircilerin sayısını arttırmamız gerekiyor" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.03.24 20:58