Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Kayserispor maçı öncesi açıklamalar yaptı.
Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Kayserispor ile deplasmanda yapacakları 3. hafta mücadelesi öncesinde bir basın toplantısı düzenledi.
Hollandalı teknik adamın sözlerinden Ajansspor.com'un derledikleri şöyle:
"Zor bir maç bizi bekliyor. İki zor deplasamaımız var demiştik, Akhisar maçını alnımızın akıyla tamamladık. Türkiye Liginde her zaman dikkatli olmanız gerekiyor. Zor bir deplasman bizi bekliyor. Hedefimiz şampiyonluk. Kayseriyi yenip şampiyonluk yolunda bir engeli daha geçmek istiyoruz. İlk haftayla ikinci hafta arasında fark vardı takımda. İkinci hafta denge açısından daha iyi yerlere geldiğimizi düşünüyorum.
Serdar için çok mutluyum, milli takıma gitti. İki 90 dakika oynadı. Kenisi için çok mutluyum Kendisine güveni yerine gelecektyir ama 28 oyuncumuz favar. İki haftadır kazanan bir takım var. Bu demek değil ki kadroda hiç değişiklik olmayacak. Kayserispor maçında da bazı değişikliler olabilir. De Jong aramıza katıldı. Bir futbolcu için milii takımda oynamak onurdur. Serdar adına çok mutluyum.
Wesley ne kadar hırslı olduğunu sezonun ilk dakikassından gösteriyor. Sneijder her dakika şampiyonluğu ne kadar istediğini bize gösteriyor. Milli takımda kaptan çıktı, maçın adamı seçildi ve gol attı. Milli takımda da ne kadar önemli bir oyuncu olduğunu gösterdi Wesley'den gurur duyuyorum. Son maçtaki performansı orada. Bu hırsını başladığmız ilk günden beri Galatasaray'da da gösteriyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.08 17:41