Yorumcu Rıdvan Dilmen, Galatasaray'ın 2-1 mağlup olduğu Osmanlıspor maçı sonrası sarı-kırmızılı kulüp ile ilgili şok bir yorumda bulundu.
NTV Spor 'da yayınlanan '%100 Futbol' programında yorumculuk yapan Rıdvan Dilmen, "Türkiye 'de böyle bir hastalık var. İlla ki yıldız futbolcu istiyorlar. Galatasaray 'ın şampiyon takım olarak transfer politikası çok yanlış. Milyon eurolar kazandılar. Neden oyuncu almadılar? Şampiyon olmuşsunuz ve Şampiyonlar Ligi'ne kalmışsınız, ama İsmail Çipe diye bir yardımcı kaleci var. Saygısızlık yapmak istemem, belki çok büyük bir kaleci olacak ama Galatasaray bir yedek kaleci alamadı" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.25 11:47