Bursaspor'un Senegalli oyuncusu Ricardo Faty, Beşiktaş'a 3-2 kaybettikleri maçın ardından hakeme olan tepkisini sosyal medyadan dile getirdi.
Bursaspor'un Senegalli oyuncusu Ricardo Faty, Beşiktaş'a 3-2 kaybettikleri maçın ardından siyah beyazlılara gönderme yaptı.
Twitter hesabından açıklama yapan Faty, "Kötü bir kaybeden değilim ancak bu gece her şey ev sahibi takımın kazanması için planlanmıştı. Hayal kırıklığına uğradım. Mücadeleye devam edeceğiz"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.12 08:43