Hacker grubu RedHack, Sivas katliamının 20. yıldönümünde protesto amacıyla Diyanet İşleri Başkanlığı'nın sitesini hackledi.
RedHack gece yarısı gerçekleştirdiği eylemin gerekçesini Twitter sayfasından şu şekilde açıkladı: "Bu eylem, 5 yıldızlı otellerde iftar yapıp 3 yıldızlı otellerde insan yakanlara cevaptır! Müslümanları AKP tetikçisi Diyanet temsil edemez!"
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.03 08:34