Ramazan'ın ilk günü Bursa'da sıcak geçti. Gölgede 32 derece, güneşin altında 40 derecenin üzerine çıkan hava sıcaklığı nedeniyle vatandaşlar oruç tutmakta zorlandı. Sıcaktan bunalan Bursalılar, kendilerini park ve ağaç altlarına attı.
Mesut DEMİR-Güllü SARI/BURSADABUGUN.COM
Ramazan'ın ilk günü Bursa'da sıcak geçti. Gölgede 32 derece, güneşin altında 40 derecenin üzerine çıkan hava sıcaklığı nedeniyle vatandaşlar oruç tutmakta zorlandı. Sıcaktan bunalan Bursalılar, kendilerini park ve ağaç altlarına attı.
16 saat boyunca aç ve susuz oruç tutacak olan Bursalılar, sıcak havanın da etkisiyle yorgun bir gün geçirdi. Nem oranının yüzde 80'in üzerine çıktığı Bursa'da önümüzdeki günlerde de sıcak hava etkisini arttırarak devam edecek.
Gölgede en yüksek sıcaklığın 32 derece olması beklenen Bursa'da, güneş altındaki hava sıcaklığının 45 dereceye kadar çıkması bekleniyor.
Uzmanlar, hava sıcaklığı nedeniyle vatandaşların saat 11.00 ile 17.00 arasında mümkün oldukça sokağa çıkmaması gerektiği uyarısında bulunurken, oruç tutanların da dikkatli olması gerektiğini bildirdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.07.09 16:04