Hırvatistan - Türkiye maçının ardından açıklamalarda bulunan TFF Yönetim Kurulu Üyesi Ali Dürüst, "Mücadele eden bir takım izledik. Onlarla gururlandık. Zor bir deplasmanda puan ile başlamak iyi oldu. Puan ziyade heyecan veren bir milli takım izledik gene" dedi.
A Milli Takımın yer aldığı Dünya Kupası Elemeleri grubunun çok zor olduğunu belirten Dürüst, "Bu grupta favorisi yok, herkes favori. Bundan sonra her maç daha da zor olacak. Bu şekilde devam edecek" diye konuştu.
A Milli Takımda sahaya kaptan çıkan ve oynadığı futbol ile sahanın en iyi isimlerinden olan Mehmet Topal ise maç sonu yaptığı açıklamada, "Zor bir deplasmanda, grubun en zorlu rakibine karşı oynadık. Hırvatistan çok iyi bir ekibe ve oyunculara sahip. Biz de bu akşam çok iyi mücadele ettik. Böyle zor bir deplasmanda bir puan almak bizim çok önemli. Grupta'da herkes berabere kalmış. Bu da bizim için iyi oldu. Bu beraberlikler de grubun ne kadar zorlu olduğunu gösteriyor. İnşallah alnımızın akı ile bütün maçlarda iyi oynayıp, güzel galibiyetler alıp Dünya Kupasına gitmek istiyoruz" ifadelerini kullandı.
Sahaya A Milli Takım kaptanı olarak çıkan Mehmet Topal, bu durum ile ilgili olarak ise, "Bu duygunun tarifi yok tabii. Bu bizim için bir şeref. Ama bende diğer takım arkadaşlarım gibi elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Eğer takıma faydalı olduysam benim için ayrı bir mutluluk. İnşallah diğer maçlarda galibiyetler ile devamı gelir" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.09.06 01:54