Babasını da oğlunu da trajik bir şekilde kaybeden Lisa Marie Presley, evde kalp krizi geçirdikten saatler sonra 54 yaşında öldü. Ünlü isime yakın kaynaklar, Lisa Marie'nin annesinin yıllar önce onu Scientology Kilisesi'nde tedavi ettirmeye çalıştığını açıkladı.
Lisa Marie Presley'in, Michael Lockwood'la boşanma aşamasındayken ciddi bir madde bağımlılığı sorunu olduğu ve hatta Ekim 2015'ten Haziran 2016'ya kadar çok sayıda ilaç ve uyuşturucu kullandığı, yataktan hiç çıkmadığı iddia edildi. Bu bağımlılığı ortaya çıkınca Lisa Marie 2016 yılında Cedars-Sinai Tıp Merkezi'ne kaldırıldı. Ancak tıp merkezi Lisa Marie'yi tam anlamıyla yasaklı maddeden uzaklaştıramadı. Hal böyle olunca da annesi Priscilla Presley çareyi Scientology Kilisesi'nde aradı.
'KİMSE ONA ULAŞAMADI'
Radaronline'a göre, ailenin yakınından bir kaynak durumu şöyle anlattı: "Lisa Marie yine uyuşturucu alıyordu ve kimse ona ulaşamadı. Priscilla işlerin ne kadar kötü olduğunu gördü ve kızını kurtarmak için her zaman yaptığı şeyi yaptı ve onu tekrar hizaya sokmak için Scientology'ye döndü. Kliseye kızını tedavi etmeleri için adeta yalvardı." Ancak Priscilla'nın basın temsilcisi bu iddiaları yalanladı. Yalanladı yalanlamasına ama Lisa Marie'nin klisede tedavi olduğuna dair açıklamalarda bulunan çok sayıda kaynak var. Bu nedenle Lisa Marie'nin klisenin arındırma programına girip girmediği şu anda bir muamma.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2023.01.17 16:15