Başbakan Erdoğan'ın da izlediği karşılaşmada potanın perileri, 2012 Londra Olimpiyat Oyunları'nda Angola ile oynadığı maçı 72-50 yenerek galip geldi.
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye-Angola (A) Grubu ilk maçını eşi Emine Erdoğan ve kızı Sümeyye Erdoğan ile birlikte izledi.
Karşılaşmaya iyi başlayan milli takım, Angola karşısında ilk 7 dakikada rakibine sayı attırmayıp 15-0'lık bir seri yakaladı.
''Potanın Perileri'', ilk basketini ancak 7. dakika içinde bulan Angola karşısında ilk periyodu 21-8 önde kapadı.
İkinci periyotta zaman zaman konsantrasyon eksikliğine uğrayan milliler, buna rağmen devreyi 10 sayı farkla 35-25 önde bitirdi.
İkinci yarıya etkili bir başlangıç yapan ''Potanın Perileri'', 27. dakikada farkı 20 sayıya (53-33) çıkardı. Milliler, bu periyodu da 58-39 önde geçti.
Zayıf rakibi karşısında son periyotta rahat bir oyun ortaya koyan (A) Milli Kadın Basketbol Takımı, grubundaki ilk maçını 72-50 kazandı.
Karşılaşmayı izleyenler arasında Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız ile Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç da yer aldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.28 21:28