Pendik Posta Dağıtım Merkezi'nde bir çuvaldan dökülen sarı toz, polisi ve AFAD ekiplerini alarma geçirdi
Pendik Batı Mahalle'de bulunan Posta Dağıtım Merkezi'nde çalışanlar bir çuvaldan dökülen "sarı toz" fark etti.
Durum yetkililere ve polise bildirildi. Olay yerine gelen polis ekipleri çevrede geniş güvenlik önlemleri aldı.
"Sarı toz" ile temas ettiği düşünülen iki postane çalışanı ise dışarı çıkartılmadı.
Bölgeye sevk edilen AFAD ekipleri özel kıyafetlerini giyerek postaneye girdi. AFAD Ekiplerinin incelemeleri sürüyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2014.10.27 13:19