TRABZON ve Giresun'da alışveriş yaparak verdikleri sahte 200 TL'lik banknotların üzerini aıp kaçtığı iddiasıyla 2 kişi Ordu'da yakalandı.
Trabzon ve Giresun illerinde alışveriş yaparak işyerlerine 200 TL'lik sahte banknot vererek para üstü aldığı iddia edilen B.Y. ve S.İ. bir otomobil ile Ordu'ya geldi. Yapılan ihbarlar üzerine harekete geçen polis, şüphelileri yakaladı.
Şüphelilerin üzerinde yapılan aramada 34 sahte 200 TL'lik banknot ele geçirildi. Mahkemeye çıkarılan B.Y. ve S.İ. adli kontrol kararıyla serbest bırakıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2013.07.16 14:24