KIRKLARELİ Emniyet Müdürlüğü personeli, Türk Polis Teşkilatının 168'inci kuruluş yıl dönümü nedeniyle Kızılay'a kan bağışında bulundu.
Kırklareli Emniyet Müdürlüğü, personelin içinde yer alacağı Kızılay'a kan bağışı kampanyası başlattı. Bugün Türk Kızılayı Kırklareli Şubesi'ne giderek polisler arasındaki ilk kan bağışını ise Kırklareli Emniyet Müdürü Hüseyin Aktaş yaptı. İl merkezinde görevli olan 600 polis, gönüllülük esasına dayalı olarak kan bağışında bulunabilecek.
Aktaş, kan bağışının çok önemli olduğunu belirtti. Aktaş, "Çok önemli bir kuruluşumuz olan Türk Kızılay'ı ile birlikte bugün kan bağışı kampanyasını başlattık. Acil durumlarda devamlı yanımızda olan Türk Kızılay'ı Polis Teşkilatının 168'nci kuruluş yıldönümü etkinlikleri çerçevesinde kan bağışlamayı düşündük" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2013.04.09 15:50