Adana'da, PKK sempatizanlarının eylemleri sırasında yaktıkları polis araçları amatör kameralara yansıdı.
Merkez ilçe Seyhan'a bağlı Güney Kuşak Bulvarı Hürriyet Mahallesi civarında, PKK sempatizanları, yaptıkları yaşa dışı eylemlere müdahale eden polis araçlarına molotof ve havai fişeklerle saldırdı. Çoğunluğunu gençlerin oluşturduğu grup, saklandıkları sokak arasından polis aracı geldiğinde çıkıp, araçlara molotofkokteyli ile saldırdı.
Saniyeler içerisinde alevler içerisinde kalan polis araçlarının görüntüsü amatör bir kamera tarafından da görüntülendi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2012.11.07 10:45