Uludağ Kebapçısı'nın eski garajdaki dükkanında İskender kebabı'na bayılan Bursasporlu Sebastian Pinto, İskender Kebabını beğendiğini ve lezzet olarak 1 numara olduğunu işaret etti.
Özkan GÜNGÖRMEZ / BURSADA BUGÜN
Bursaspor'un gol makinası Sebastian Pinto, yoğun geçen antrenmanlarda kaybettiği enerjiyi Uludağ Kebapçısı'nın nefis İskender Kebabını geri yiyerek kazanıyor. Meşhur Uludağ Kebapçısı'nın eski garajdaki dükkanında İskender kebabı'na bayılan Pinto, kebabı oldukça beğendiğini ve lezzet olarak 1 numara olduğunu söyledi. Bursalı hayranlarına da imza dağıtan ünlü futbolcu gollerine devam edeceğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.06 16:08