Eski manken Pınar Tezcan, önceki gün Nişantaşı City's'de alışveriş yaptı.
Ardından Nişantaşı sokaklarında yürümeye başlayan Tezcan, "Baharı çok seviyorum. Herkese de güneşli günler dilerim" dedi. Pınar Tezcan, bu sırada eski bir dostuyla yolda karşılaştı. Uzun zamandır görmediği arkadaşıyla rastlaşınca büyük şaşkınlık yaşayan Tezcan'ın yüz ifadesi de o anda objektiflere böyle yansıdı. Podyumlara da sadece çok özel defileler için çıktığını söyleyen Pınar Tezcan, "Bir marka için yaptığım tasarım işimi büyüteceğim" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2016.04.05 10:13