2012 Olimpiyat Oyunları çeyrek finalinde Rusya'ya yenilerek elenen Potanın Perileri perşembe günü İstanbul'a dönecek.
Tarihinde ilk kez katıldığı Londra Olimpiyatları'nda çeyrek finalde Rusya'ya yenilerek elenen A Milli Kadın Basketbol Takımı, perşembe günü İstanbul'a dönecek.
Çeyrek finalde zorlu geçen maçta Rusya'ya 66-63 mağlup olan ve olimpiyatlara veda eden ''Potanın Perileri'', TSİ 13.25'te Londra Heathrow Havalimanı'ndan İstanbul'a hareket edecek.
Milliler, olimpiyatlarda ABD, Çin, Çek Cumhuriyeti, Hırvatistan ve Angola ile birlikte mücadele ettiği A Grubu'nu 2. sırada tamamlarken, çeyrek finalde Rusya'ya yenilerek, yarı final şansını yitirmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.08.09 10:45