Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, maç sonunda terör olayına duyduğu üzüntüyü dile getirdi.
Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, maç sonunda Ankara'da gerçekleşen bombalı saldırıdan dolayı üzgün olduğunu söyledi. Portekizli çalıştırıcı patlama gerçekleştikten sonra ilk ailesini düşündüğünü söyleyerek, "Bu şekilde devam etmeye değer mi bilmiyorum" açıklamasında bulundu.
Pereira, "Ben maçla ilgili konuşmayacağım bu akşam.Aileler acı çekiyor, insanlar acı çekiyor. Onlara başsağlığı diyorum. Hep savaş isteyen insanlar nasıl oluyor... Onlar ne düşünüyor ne istiyor anlayamıyorum. Ben olayı duyduğumda ailemi ve çocuklarımı düşündüm. Değer mi bu şekilde devam etmeye anlayamıyorum. İnsanlar ağlıyor aileler ağlıyor. Futbol konuşamıyorum bu ortamda. Umarım huzur gelir, barış gelir ülkeye, ondan sonra futbol konuşmaya başlarız" şeklinde konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.03.13 21:43