Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Bursaspor beraberliğini değerlendirdi.
"Bu akşamda daha iyi oynayan bizdik. Hücum ettik, hücum ettik, hücum ettik. Son paslarda ve vuruşlardaki doğru kararı verebilme eksik noktamızdı. Buradan 3-0, 4-0 ile ayrılamıyorsak bu, cömertçe harcadığımız pozisyonlar nedeniyledir. Büyük üzüntü yaşıyorum ama alınacak çok puan ve maç var. Şampiyonluk mücadelesinde böyle kayıplar olacaktır, rakibimiz de puanlar kaybedecektir. Yarışın sonuna kadar süreceğini düşünüyorum.
Gol atamadığımız konusundaki genellemeye katılmıyorum. Bu akşam atamadık ama diğer maçlarda goller attık. Geçen maç 2 tane, ondan önceki maç 3 tane attık. Her gün bitiricilik çalışıyoruz ama bu akşam değerlendiremedik. Gol de yemedik, rakibimize pozisyon vermedik. Tek forvetle daha dengeli oynuyoruz, çift forvetle topa sahip olma oranımız düşüyor. Kaleci kalesinde değildi, onu dışarı vurduk. Tek forvetle de, çift forvetle de pozisyona grdik. Biz o golleri atsaydık çok daha farklı şeyler konuşuyor olurduk"
Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Bursaspor ile oynanan ve golsüz eşitlikle sonuçlanan karşılaşmaya ilişkin değerlendirmesinde, "İstemediğimiz bir sonuçla ayrıldık. Çünkü bitiriciliğimiz iyi değildi" dedi. Portekizli teknik adam, Van Persie'nin performansına ilişkin ise, "Birçok maçta istediğimiz seviyeye ulaşmadı ama son dönemde daha iyi durumda" diye konuştu.
Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında deplasmanda Bursaspor ile karşılaşan Fenerbahçe, sahadan golsüz eşitlikle ayrıldı. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, "Bu akşam baskı yaptık, pozisyona girdik. Üstün olan taraf bizdik. Kazanmak için oynadık. Onlarda savunma yapmayı denediler. İlk 15 dakikada 2-3 gol bulabilirdik. Son pası yapamadık. Bugün sonucun oyunu yansıttığını düşünmüyorum. Bir takım hücum yaptı, bir takım savunma yaparak kontraya çıkmaya çalıştı. Biz bu akşam istemediğimiz bir sonuçla ayrıldık. Çünkü bitiriciliğimiz iyi değildi" dedi.
"PERSIE BİRÇOK MAÇTA İSTEDİĞİMİZ SEVİYEYE ULAŞMADI"
Bir basın mensubunun Hollandalı yıldız Robin van Persie'nin performansına ilişkin sorusunu yanıtlayan Pereira, "Tüm sezon boyu Persie birçok antrenmana çıkacak durumda değildi. Birçok maçta istediğimiz seviyeye ulaşmadı ama son dönemde daha iyi durumda. Ben 20 küsür oyuncudan oluşan bir kadroyu yönetmeye çalışıyorum. Bir oyuncu oynamıyorsa yeterli seviyede değildir. Bazen antrenmanlara çıktı ama istediğimizi vermedi. Bu akşamki sonucu tek oyuncuyu bağlamayalım. Fernandao ve Persie golü bulamadı. Son maçta 2-0'lık galibiyet aldık. 75'te Persie oyundan çıktı, giren oyuncuya saygı duymalı herkes. Oyuna girerken veya çıkarken birbirimize saygı duymalıyız. Bir oyuncunun oynaması gerekiyorsa oynar, oynamaması gerekiyorsa oynamaz" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.02.20 21:48