Gemlik Belediyesi Zabıta Müdürlüğü Ekipleri Salı Pazarında Mantar denetimi yaptı.
Doğadan toplanmış, hiçbir bilimsel verisi olmayan ve kayıt altına alınmamış yaklaşık 20 kilogram mantara el konularak imha edildi.
Mantar zehirlenmesi nedeniyle ülke ve il genelinde çok sayıda zehirlenme vakasının olmasının ardından, Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz'ın talimatlarıyla harekete geçen Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçenin Salı Pazarında denetimlerde bulundu.
Mantarlar kayıt altına alınmadığı için toplandı.
Gemlik Belediyesi Zabıta Müdür Vekili Erol Bütün, bu denetimlerin periyodik hale getirileceğini belirterek, halk sağlığının ve haksız rekabetle esnaf haklarının zabıta güvencesinde olduğunu söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.10.28 12:59