Kayseri'de park halindeki motosikletten cep telefonu çalan 2 çocuk yakalanırken olay güvenlik kameralarına yansıdı.
Edinilen bilgiye göre, Kocasinan İlçe Emniyet Müdürlüğü Suç Önleme ve Soruşturma Büro Amirliği ekipleri park halindeki motosiklette bulunan telefonu çalan 2 çocuğun kimliklerini tespit etti.
Ekipler tarafından yakalanan 2 çocuk hakkında işlem başlatılırken, suça konu cep telefonu sahibine teslim edildi.
Çocukların motosikletten cep telefonunu çaldığı anlar ise güvenlik kamerasına yansıdı.
Kaynak: IHA
Güncel, 2024.11.04 11:02