Atatürk'ün talimatıyla dönemin Belediye Başkanı Behçet Uz tarafından Rusya'daki bir askeri eğitim merkezinde görülerek yapılan kule, 75 yıldır İzmirlilere aralıksız hizmet veriyor.
Kule, Atatürk'ün talimatlarıyla İzmir'de 1 Ocak 1936'da İzmir Enternasyonal Fuar alanının içerisinde dönemin Belediye Başkanı Dr. Behçet Uz tarafından yaptırıldı. Havalar iyi olduğu zaman özellikle akşam saatlerinde İzmirliler kuleye akın ediyor.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Yaşam, 2012.09.02 10:42