Akçay: "Beşiktaş'ın stoper konusunda problemleri var. Oğuzhan saldırgan bir tutum izleyebilir ama onun da savunmasında sorunları var. Biz bundan faydalanabiliriz."
Beşiktaş'la yarın karşılaşacak olan Trabzonspor'un Teknik Direktörü Mustafa Reşit Akçay, maçı değerlendirdi: "İlk yarıdaki maçta çok talihsiz goller yedik. Top bize temas ederek içeriye girmişti. Ama kendi evimizde rakibe karşı tutunma alışkanlığımızı ve dik duruşu yine göstereceğiz. Dediğim gibi derbi müsabakaları üç ihtimale her zaman açık müsabakalardır. Ama biz kendi evimizde ilk yarı itibariyle çok başarılı olmanın vermiş olduğu o sorumluluğu taşıyarak bu müsabakaya da öyle çıkacağız.
HOLOSKO ÇOK İYİ OYUNCU
Güçlü silahları var. Fernandes, Almeida, Olcay. Ve son hazırlık maçlarında Holosko'ya yer verdi. Filip Holosko'yu kullanacak mı bilmiyorum ama Atiba arkada olur, Oğuzhan'la saldırgan bir tutum izleyebilirler bize karşı. Ama onun da arkada sorunları var, stoper konusunda da problemli. Savunma düzeneğinde pek istedikleri gibi bir organizasyon yapamayabilirler. Biz bundan faydalanabilir miyiz, ona bakacağız. Zor bir karşılaşma olacak."
SUDA ÇÜRÜR, GÜNEŞTE KURUR
Akçay Trabzonspor'da kutsal bir görev yaptığını da belirterek, "Zarar verdiğimi hissettiğim anda çeker uzaklaşırım. Bu kulüp benim için çok kutsaldır. Nadide bir çiçektir. Çok su verirsen çürütürsün, güneşte bırakırsan kurutursun, unutursan unutulursun. Bu kulüp böyledir. Burada tüyü bitmemiş yetimin hakkı vardır. Kaportacılarda bir hafta soğuk ve ayaz havalarda çalışıp elleri çatlayan çocukların verdikleri parayla büyüyen ve o paraların girdiği bir kulüptür. O şekilde korunması ve değerini bulması gerekir diye düşünüyorum."
YEKTA'YA VERDİKÇE SÜREKLİ FİYAT ARTIRDI
Akçay, Yekta transferinin neden olmadığını şöyle anlattı: "İbrahim Bey'le konuştu. G.Saray'dan 400 bin euro almasına rağmen 1 milyon Euro istedi. Başkan bunu kabul etmesine rağmen daha sonra çeşitli bahanelerle parayı daha da yükseltmeye çalıştı. 5 milyon TL'ye doğru gitmeye başladı. Bu durumda kulübümüzün Başkanı'nın yapmış olduğu hamleye, "Hayır öyle olmasın, oyuncu gelsin" diyemem."
TFF'Yİ HEDEF SEÇELİM
Akçay 2010-2011 yılında Trabzonspor'un şampiyon olduğunu ancak kupasının verilmediğini de belirterek şunları söyledi: "Ve çocuklarımıza, 'evet biz şampiyon olduk, kendimizde eziklik hissetmeyelim. 2010-2011 sezonunda biz şampiyon olduk. Gönüller ya da gönüllü olmayan yerde biz şampiyonuz, hukuksal açıdan da şampiyonuz. Tabii ki kupamızı vermeyen ya da tescil etmeyen bir kurum var. O zaman bu kurumla ilgili konuşmak lazım. Bana göre yönümüzü biraz kuruma, bize vermeyen kuruma doğru döndürelim daha gerçekçi olur diye düşünüyorum."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.24 08:13