Showtv ekranlarındaki 'Sevdaluk' dizisinde oynayan başarılı oyuncu Erdal Özyağcılar önceki gün Akmerkez'de görüntülendi. 'Tiyatro Martı' adında bir tiyatro kurduğunu söyleyen Özyağcılar "Zaten hep düşünüyorduk böyle bir şeyi, bu seneye nasipmiş.
Showtv ekranlarındaki 'Sevdaluk' dizisinde oynayan başarılı oyuncu Erdal Özyağcılar önceki gün Akmerkez'de görüntülendi. 'Tiyatro Martı' adında bir tiyatro kurduğunu söyleyen Özyağcılar "Zaten hep düşünüyorduk böyle bir şeyi, bu seneye nasipmiş. Geçtiğimiz yazdan bu yana bu işin kurgusu içindeyiz, geç bile kaldım ama zamanı bu zamanmış. Güzel de iki oyunumuz var" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2014.01.29 13:52