AK Parti Bursa Milletvekili Mustafa Öztürk, İnegöl Balkan Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği'ni (BAL-GÖÇ) kabul etti.
AK Parti Bursa Milletvekili Mustafa Öztürk, BAL-GÖÇ İnegöl Şube Başkanı Özlem Çelik ve yönetim kuruluyla kahvaltıda bir araya geldi.
Milletvekili Öztürk'ün ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getiren BAL-GÖÇ İnegöl Şube Başkanı Özlem Çelik, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da düzenlenecek olan Balkan Şöleni için Öztürk'ten destek istedi. Bu yıl düzenlenecek olan şölen için çalışmalara devam ettiklerinin altını çizen Çelik, programın daha geniş kapsamlı bir şekilde hazırlandığını ve Balkan Şöleni'nin dört gün süreceğini aktardı. "Milletvekilimize istediğimiz zaman ulaşabiliyoruz" diyen Çelik, Mustafa Öztürk'ün çalışmalarına her zaman katkı sağladığını ve görüşmelerinin samimi bir ortamda gerçekleştiğini ifade etti.
Türk hükümetinin Balkanlar'da yaşayan soydaşların sorunlarıyla yakından ilgilendiğinin altını çizen AK Parti Bursa Milletvekili Mustafa Öztürk, BAL-GÖÇ İnegöl Şubesi'nin de güzel çalışmalar yaptığını ve kendileriyle iyi iletişim kurduklarını söyleyerek dernek üyelerini tebrik etti. Balkanlar'daki birlik ve beraberliğe katkı yapan derneklerimizin gerçekleştirdikleri faaliyetlerde her zaman desteğe hazırız diyen Milletvekili Öztürk, "Geçen yıl yurtdışında düzenlenen festivallere folklor ekibinin katılımı için elimizden geleni yapmıştık. Bu yıl da gereken desteği vereceğiz" diye konuştu. Göçmen derneklerimizin barış sürecinde sağduyulu davranmaları gerektiğini ve katkı yapmalarını beklediğini ifadeden Öztürk, barışı en iyi Bulgaristan'dan göç eden Türklerin anlayabileceğini hatırlattı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.04.01 11:24