Bursaspor bugün sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla hazırlıklarını sürdürdü.
Bursaspor,Spor Toto Süper Lig'in 4. haftasında Bursa Atatürk Stadı'nda Beşiktaş ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün sabah saatlerinde yapılan antrenmanla devam etti.
Isınma hareketleriyle başlayan antrenman, pas organizasyonu ile devam etti. Yeşil-beyazlı futbolcular antrenmanın son bölümünde taktik ağırlıklı çalışma gerçekleştirdi.
Sakatlıkları süren Ozan İpek'in yanı sıra sol alt adalesinde spazm olan Ferhat Kiraz'ın tedavisine devam edildi. Kaptan İbrahim Öztürk ise takımla birlikte çalıştı. Fernando Belluschi ise fizyoterapist eşliğinde yürüyüş yaptı. Antrenman esnasında ağrıları olan kaleci Sebastian Frey kontrol amaçlı antrenmandan ayrıldı.
Bursaspor, akşam saatlerinde basına ve taraftara kapalı olarak A2 takımı ile yapacağı maç ile birlikte Pazar günü oynayacağı Beşiktaş maçının hazırlıklarını sürdürecek.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.09.10 13:37