Kadın dizisinin başrol oyuncusu Özge Özpirinçci, 37. son bölümü izlerken gözyaşlarına boğuldu. Kadın dizisinin Bahar'ı Özge Özpirinçci o anları sosyal medya hesabından paylaştı.
Fox TV'nin sevilen dizisi Kadın 30 Ekim Salı akşamı 37. yeni bölümüyle duygusal anlar yaşattı. Kadın dizisinde Bahar'ı canlandıran başarılı oyuncu Özge Özpirinçci ise dizinin yeni bölümünü izlerken gözyaşlarına boğuldu. Dizide kardeşi Şirin'in ihanetiyle yıkılan Bahar hastanede ölüm kalım savaşı veriyordu.
O sahneleri izleyen Özge Özpirinçci, gözyaşlarına boğulduğu anları sosyal medya hesabından takipçileriyle paylaştı. Özpirinçci'nin bir takipçisi paylaşıma, "Özge ciğerimizi söktün." yorumunu yaptı.
"CİĞERİMİZİ SÖKTÜN BE ÖZGE"
Kendi dizisini izleyip gözyaşlarına boğulan Özge Özpirinçci, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşıma, "Siz napıyorsunuz be?!" notunu düştü. Pirinçci'nin üzgün halini gören takipçileri paylaşımı yorum yağmuruna tuttu. Pirinçci'nin bir takipçisi paylaşıma, "Ciğerimizi söktün be Özge. Ahlamaktan gözlerimiz şişti." yorumunu yaptı. Başka bir takipçisi ise, "Dizinizi izlerken ağlamaktan kör oluyordum." yorumunu yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2018.10.31 08:53