URTEB Genel Başkanı ve Gümrük Müşaviri Ahmet Özenalp, sanayicilerin sorunlarını dile getirdiği, çözüm önerilerini sunduğu ve URTEB mektuplarına bir yenisini daha ekledi.
Ahmet Özenalp,"Sanayicimizin tedarik sürecine gümrük uygulamaları katkı sağlamalı" dedi.
Özenalp, gümrük idareleri tarafından analize gönderilen numuneleri konu aldığı mektubunda, yetkililerden, analiz için üniversitelere gönderilen raporların 1 yıl süreyle geçerli olmasını talep etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2022.03.31 20:43