Bursaspor Başkanı Recep Bölükbaşı, NTV Spor'daki Spor Servisi programına telefonla bağlandı ve Ozan tufan transferi hakkında açıklamalarda bulundu. Bölükbaşı, "Benim için Ozan Beşiktaş'ı istiyormuş, 8 milyon Euro'ymuş, 10 milyon Euro'ymuş, artık hiç önemli değil" dedi.
Recep Bölükbaşı'nın açıklamaları şöyle:
"Ozan gitmek istediğini ifade etti. En son İstanbul'da görüştük. Aynı şeyleri söylediler. Biz de bugün yönetim kurulumuzla görüşeceğiz ve karar vereceğiz. Ozan 19-20 yaşında, sözleşmesi devam eden bir futbolcumuz. Ama bu iş neden bu kadar sorun oldu, uzadı anlamıyorum. "İstanbul takımlarına gitmek ve daha yüksek ücret almak istiyor" diye söyleyebiliriz.
"BENCE BİR YIL DAHA KALMALIYDI"
Ozan'a geçen sene ikinci yarıdan itibaren sözleşmesini iyileştirmeyle ilgili bir teklifimiz oldu. Ama uzatma anlamında olmadı. Tabii ki o da milli takıma seçildiği için ve performansı arttığı için bir iyileştirmeyi haketti ama her şeyin bir zamanı var. Biz ona normal alınan maaşlar seviyesinde bir anlaşma önerdik. Ben en azından bir yıl daha kalıp, daha iyi bir çıkış yapacağını düşünüyorum. En iyi futbolu Türkiye'de biz oynadığımız için futbolcularımıza talipler çıkıyor. Tabii ki herkesin hayali var. Onların hayali de bu. Bizim hayalimiz Bursaspor'un kupalar kazanması. Biz Enes Ünal'ı da sattık. Güle oynaya gönderdik.
"RAKAMLARIN KONUŞULACAĞI SÜREÇ BİTTİ"
8, 10 milyon Euro'nun artık benim için bir önemi yok"
Ben bu aşamadan sonra para konusunda konuşmuyorum. 8 dediler, 10 dediler. Rakamların konuşulacağı süreç benim için artık bitti. Ozan'ın Beşiktaş'a gitmek isteyip istememesi bizim için artık önemli değil. Biz Ozan'ı kazanmak istiyorduk ancak onun ve babasının tavrı net. Ayrılmak istiyorlar, Bursa'da kalmak istemiyorlar. Ya satacağız ya da alt yapıya göndereceğiz....
"ŞENOL HOCA 'İSTANBUL'UN HAVASI PİS' DEDİ, ORAYA GİTTi
Ozan'ın "Hocam kurtar beni" dediği yer alan haberler vardı. Başka oyuncular için de söylendi. Ozan, Serdar, Volkan olayı bir senedir devam ediyor. Şenol Hoca daha önce teklifler hakkında konuştu. Şimdi neden çıkıp konuşmuyor? Daha önceden "İstanbul'un pis havası" dedi, şimdi ne oldu da, o pis havanın olduğu yere gitti."
"BEŞİKTAŞ'A SATMAYACAĞIZ!"
Öte yandan Bölükbaşı, daha sonra yaptığı açıklamada, "Ozan Tufan takımdan ayrılmak istiyor. Bunu kendisini, ailesi ve menajeri bize söyledi. Ozan için bir kaç takımdan teklif var. Ama Ozan'ı kesinlikle Beşiktaş'a satmayacağız. Bugün yönetim kurulumuz ile birlikte bir karar alacağız. Öğleden sonra yapılacak toplantının ardından Ozan'ın durumu netlik kazanacak. Kendisi bundan sonra çalışmalarını Vakıfköy'de de sürdürebilir veya başka bir takıma da satabiliriz. Ama bu takım kesinlikle Beşiktaş olmayacak" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.11 11:45