Oyuncu Yağmur Tanrısevsin, önceki gün trafikte objektiflere yansıdı. Aracıyla kırmızı ışıkta duran Tanrısevsin'in yanında bir arkadaşı da vardı.
Işıklarda durunca basın mensuplarını görünce "Kolay gelsin" dileklerini ileten Yağmur Tanrısevsin, "Arkadaşımı aldım, evime doğru gidiyoruz" açıklamasını yaptı.
"ÇOK ÜZGÜNÜM"
Ünlü oyuncu, "Malum kötü günlerden geçiyoruz. Başımız sağ olsun. Elimizden geldiğince destekte bulunmaya çalışıyoruz, deprem bölgesine de gitmeye çalışıyorum. Çok üzgünüm" ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2023.03.07 10:32