Otomotiv Yetkili Satıcıları Derneği (OYDER) Başkanı Altuğ Erciş'in otomotiv sektöründeki stok baskısı hakkında Emre Özpeynirci'ye açıklamalarda bulundu.
Bursada Bugün köşe yazarı Emre Özpeynirci, Gazete Oksijen'deki köşesinde Otomotiv Yetkili Satıcıları Derneği (OYDER) Başkanı Altuğ Erciş'in yaptığı açıklamalara yer verdi.
Özpeynirci'ye konuşan Erciş stok baskısından söz ederken böyle gidilirse bayilerin yüzde 25'inin kapanabileceğine değinildi.
Yaklaşık 40 bin kişinin işsiz kalması anlamına gelen durum hakkında Erciş şunları ifade etti:
Son dönemde marka ve distribütörlerin uyguladığı stok baskısı nedeniyle zor günler yaşıyoruz.
Yüzde 60'ı aşan finansman maliyeti nedeniyle artan stok yükü bayilerin yüzde 25'inin kapanmasına, 40 bin kişinin işten çıkartılmasına sebep olacak.
Bayiler ya başka sektörlere giriyorlar ya da showroomlarını zincir marketlere kiraya veriyorlar.
Şok....Şok....Şok...
Bayilerin %25'i kapanır
40 bin kişi işsiz kalır‼️
800'den fazla bayiyi temsil eden Otomotiv Yetkili Satıcıları Derneği (OYDER) Başkanı Altuğ Erciş'ten @GazeteOksijen'e özel açıklamalar;
☑️ Son dönemde marka ve distribütörlerin uyguladığı stok baskısı... pic.twitter.com/4xOjLcB5v6
Ekonomi, 2024.06.01 08:16