Caner Erkin ve eşi Şükran Ovalı, önceki gün Nusr'Et'te yemek yedi.
Çıkışta neşeli haliyle dikkat çeken oyuncu, "Her şey yolunda, gayet iyiyim. Hamileliğim çok güzel gidiyor" dedi.
Gece aşermediğini belirten Ovalı, "Caner'i gece bir şey almaya dışarı göndermedim, göndermem de" açıklamasını yaptı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Magazin, 2018.06.20 08:47