Bayram tatili sonrası Bayrampaşa Otogarı'nda oluşan yoğun trafik nedeniyle çareyi yürümekte bulan vatandaşlar adeta insan seli oluşturdu.
9 günlük bayram tatilinin bitmesiyle birlikte İstanbullular kente dönmeye başladı. Bayrampaşa Otogarı'nda kilometrelerce araç kuyruğu oluştu. Oluşan trafik nedeniyle otobüslerden inip çareyi yürümekte bulan vatandaşlar adeta insan seli oluşturdu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Güncel, 2016.07.10 13:24