Osmanlıspor'da, 2 günlük iznin ardından Kasımpaşa maçı hazırlıkları başladı. 1 saat süren çalışmalara Webo, Pinto ve Anas katılmadı.
12 maçtır yenilgi yüzü görmeyen Osmanlıspor'da, 2 günlük iznin ardından Kasımpaşa maçı hazırlıkları başladı.
Kalecilerin takımdan ayrı çalıştığı antrenman ayak tenisiyle son buldu. 4. sırayı gözüne kestiren Mor- Sarılılar'da sakatlıklar ise can sıkıyor.
1 saat süren çalışmalara Webo, Pinto ve Anas katılmadı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2016.04.28 11:21