Osmangazi Belediyesi'nin Uludağ Sarıalan'da atıl vaziyette iken restore ederek Bursa turizmine kazandırdığı sosyal tesis, Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç'ın katıldığı törenle hizmete açıldı.
Geçtiğimiz yıl imzalanan protokolle Orman ve Su İşleri Bakanlığı'na ait kır gazinosu ve kır kahvesini devralan Osmangazi Belediyesi, atıl durumdaki tesisleri restore ederek son derece modern bir sosyal tesise dönüştürüyor. Beyaz cennet Uludağ'a gelecek olan yerli ve yabancı turistler ile, günübirlikçi ve kamp yapan ziyaretçilerin uğrak yerlerinden olan Sarılan'da hizmet verecek olan tesislerden, restorasyon çalışmaları kısmen tamamlanan Taşkonak Cafe'in açılışı, Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç tarafından gerçekleştirildi.
Bursa ile Uludağ arasında ulaşımı sağlayacak olan yeni teleferik hattının açılışını gerçekleştiren Arınç, açılışın ardından Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Bursa Valisi Münir Karaloğlu, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar ve beraberindekilerle birlikte teleferiğe binerek Sarıalan'a çıktı. Burada, Osmangazi Belediyesi tarafından yaptırılan sosyal tesise geçen Bakan Arınç, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar'dan tesisler hakkında bilgi aldı. Restorasyon çalışmaları kısmen tamamlanan Taşkonak Cafe'yi gezen Arınç, daha sonra kurdeleyi keserek tesisi hizmete açtı.
Taşkonak Cafe'de Çay Keyfi
Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bülent Arınç, açılışın ardından törene katılan Bursa valisi Münir Karaloğlu, Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, AK Parti Bursa İl Başkanı Cemalettin Torun ve protokol üyeleri ile birlikte, çam ağaçlarının altında oturup çay içerek sohbet etti. Bakan Arınç, Taşkonak Cafe'deki çay molasının ardından tesislerden ayrıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.06.19 16:14