Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazili vatandaşlarla buluşmaya devam ediyor.
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Birkaç gün önce sosyal medya uygulamasından yaptığı bir paylaşımla Osmangazi Belediyesi'nde vatandaşla buluşma gerçekleştireceğini duyuran Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, makamında ziyaretçileri ağırlamaya devam ediyor.
ÇİÇEK YERİNE BURSASPOR İÇİN BAĞIŞ
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, yaptığı paylaşımda tebrik amacıyla hediye göndermek isteyen vatandaşlar için çiçek veya hediye yerine Bursaspor Kulübü Derneği'ne bağış yapılmasını istedi. Ziyaret kabulü, 19 Nisan 2024'e (yarın) kadar Osmangazi Belediyesi'nde 16:00-18:00 arasında devam edecek.
VATANDAŞTAN YOĞUN İLGİ
Ziyaret etmek isteyen vatandaşlar Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'a yoğun ilgi gösterdi. Bazı vatandaşlar sorunlarını Başkan Aydın'a anlattı. Aydın, anlatılan sorunları not alıp dinledi. Amatör spor kulüpleri de Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'ı yalnız bırakmadı. Osmangazi'de seçilen bazı mahalle muhtarları da ziyaretlerini gerçekleştirdi.
Bursa Bölge, 2024.04.18 17:09