Osmangazi Belediyesi açılışını gerçekleştirdiği Genç Kafe'nin ardından ziyarete gelen vatandaşlara aşure dağıtımında bulundu.
CEREN SÜMBÜL - MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Osmangazi Belediyesi, Osmangazi Meydanı'nda açılışını gerçekleştirdiği Genç Kafe'nin ardından ziyarete gelen vatandaşlara Muharrem Ayı'na özel aşure dağıtımında bulundu.
AŞURE DAĞITILDI
Osmangazi Belediye Başkan Erkan Aydın, bugün Genç Kafe ve Hasan Ali Yücel Kütüphanesi'nin önünde yaptığı açılış konuşması ardından CHP Bursa İl Başkanı Nihat Yeşiltaş ile birlikte vatandaşlara aşure dağıtımı gerçekleştirdi.
Bursa Bölge, 2024.07.20 12:17