CHP Osmangazi Belediye Başkan Adayı Erkan Aydın, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Papazçeşme'de kendilerini yalnız bırakmayan Osmangazililere teşekkür etti.
CHP Bursa Osmangazi Belediye Başkan Adayı Erkan Aydın, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Papazçeşme'de kendilerini yalnız bırakmayan Osmangazililere teşekkür etti.
CHP Osmangazi Belediye Başkan Adayı Erkan Aydın sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"Papazçeşme'de bizleri yalnız bırakmayan Osmangazililere sonsuz teşekkürler... Demiryolu altında bütün mahallelerde bütün sokaklarda 22 yıldır hakkını alamayan hak ettiği değeri göremeyenlere 31 Mart'ta #Osmangazi'ye tekrar sosyal belediyeciliği getireceğiz".
📍Papazçeşme'de bizleri yalnız bırakmayan Osmangazililere sonsuz teşekkürler... Demiryolu altında bütün mahallelerde bütün sokaklarda 22 yıldır hakkını alamayan hak ettiği değeri göremeyenlere 🗳️ 31 Mart'ta #Osmangazi'ye tekrar sosyal belediyeciliği getireceğiz.#BuDefaOsmangazi pic.twitter.com/aRx6jzqqX3
-- Erkan AYDIN (@erkanecz) March 25, 2024
Bursa Bölge, 2024.03.26 09:30