Bursaspor Kulübü Başkanı İbrahim Yazıcı, Galatasaray maçının ortada bir maç olduğunu belirterek, "Galatasaray kazandı, tebrik ediyoruz" dedi.
Maçın ardından basın mensuplarına açıklamada bulunan İbrahim Yazıcı, kendi kalelerine gol attıklarını hatırlatarak, "Galatasaray'ın 3. golünde tecrübeli bir futbolcumuzun hatasında bir gol yedik. Ortada bir maç geçti. Galatasaray kazandı, tebrik ediyoruz. Bu şanssızlığımızı kıracağız" diye konuştu.
Bursaspor Kulübü Futbol Şube Sorumlusu Erkan Kamat, iki takımın da en üst seviyede mücadele ettiğini vurgulayarak, "İyi bir maç oldu. İki gün önce oynadığımız maçın ardından bugün gösterdiğimiz performans ilerisi için umut verici. İki gol attıktan sonra burada mağlubiyetle ayrılmak üzüntü verici bir sonuç. Arkadaşlarımızı kutluyorum" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.09.03 08:32