İçişleri Bakanı Yerlikaya, orman yangınları üzerinden provokasyon yapan sosyal medya hesapları hakkında işlem başlatıldığını duyurdu.
Türkiye orman yangınlarıyla mücadele ediyor. Bu süreçte sosyal medyada provokasyon için fırsat kollayanlar da güvenlik güçlerinin takibinde. Bu kapsamda İçişleri Bakanı Yerlikaya, orman yangınları üzerinden provokasyon yapan sosyal medya hesapları hakkında işlem başlatıldığını duyurdu. İçişleri Bakanı Yerlikaya, "Sosyal medyada, ülke genelinde çıkan orman yangınlarına ilişkin provokatif paylaşım yapan 20 hesap yöneticisi hakkında gerekli işlemler başlatılmıştır" dedi.
Kaynak: ENSONHABER
Güncel, 2024.08.18 17:56