Beşiktaş yönetimi yeni bir krizle sarsıldı. Bu kez Başkan Fikret Orman, istifa istedi!
Binbir krizle boğuşan Beşiktaş Yönetimi'nde sıkıntılar bitmek bilmiyor. Son krizin, Başkan Orman ile yönetici Mesut Urgancılar arasında yaşandığı ortaya çıktı. Her şey, İzmir Beşiktaşlılar Derneği'nin Serhat Kutlu ve Haluk Levent'in, 'Feda' konserini organize etmesiyle başladı. Plan çerçevesinde, konser girişinde para alınmayacak, sadece Feda tişörtü olanlar içeri girebilecekti. Bu düşünceden haberdar edilen Fikret Orman da Beşiktaş Başkanı olarak projeye onay verdi.
'Beğenmiyorsan gidersin...'
Ancak Başkan'ın bulunmadığı icra kurulu toplantısında Yönetici Mesut Urgancılar bu duruma karşı çıktı. Haluk Levent'in özel yaşamındaki sıkıntılar nedeniyle sanat yaşamının sona erdiğini savunan Urgancılar, şarkıcının kendi reklamını yapmak istediğini savundu. Bazı idareciler de bu konuda Urgancılar'a hak verince, siteden bir açıklama yapılması kararlaştırıldı. Ahmet Nur Çebi bir yazı kaleme aldı, son olarak Başkan'ın onayına sunulmak üzere yazı Koordinatör Gökhan Sarı'ya teslim edildi. Ancak Sarı bu yazıyı Başkan'a okutmadan siteye koydurdu. Başkan da doğal olarak kulübün bu açıklamasını herkes gibi internet sitesinden gördü ve çılgına döndü. İlk toplantıda fırtınalar estiren Fikret Orman, yönetici arkadaşlarından hesap sordu. Ahmet Nur Çebi de durumu anlattı ve faturayı Koordinatör Gökhan Sarı'ya kesti. Ancak devreye giren Mesut Urgancılar, "Bence doğrusu buydu. Ben istediğim için oldu" çıkışını yaptı. Başkan Orman ise Urgancılar'a şok bir çıkış yaptı: "Bak Mesut... İslamın şartı beştir. Altıncısı da olmak istemediğin yerden gidersin. İşine gelmiyorsa kapı orada..." Bu sert sözlerin ardından Mesut Urgancılar istifa etmedi, ancak yönetim ciddi şekilde sarsıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2012.07.30 10:26