Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'ın, ara transferler nedeniyle Teknik Direktör Samet Aybaba ile tartıştığı ortaya çıktı.
Beşiktaş Başkanı, Aybaba'ya "Takıma katkı yapacak isimler bunlar mıydı? Verdiğimiz paralara yazık. Başkaları ara transferle güç kazandı. Bizimkiler ise idman topçusu" dedi.
Gökhan, Niang ve Dentinho nedeniyle araları açıldı.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'ın, ara transferler nedeniyle Teknik Direktör Samet Aybaba ile tartıştığı ortaya çıktı. Dentinho'nun iki maç oynadıktan sonra sakatlanıp bir daha toparlanamaması, Niang'ın sadece Fener maçında ortaya çıkması ve Gökhan Süzen'in hayal kırıklığı yaşatması sonrası Orman'ın Aybaba'yı sorguya çektiği öğrenildi. Başkan'ın deneyimli hocaya, "Takıma güç katacak dediğin isimler bunlar mıydı? Verdiğimiz paralara yazık. Herkes ara transferle güç kazandı. Biz idman topçusu aldık" dediği ifade edildi.
Kıran: ''Hoca görevinin başında''
Gökhan için 2.9 milyon Euro, Dentinho için 2.8 milyon Euro ve Niang için 800 bin Euro borç yükünün altına giren Orman'ın "6 ay Gökhan Süzen dedin. Ne verdi? Ziegler kapımıza kadar geldi almadık. Dentinho için o kadar para verdik adam nerede? Bu oyuncuları almasak en azından borca girmezdik. Beni hayal kırıklığına uğrattın Samet Hoca" dediği öğrenildi. Yönetici Tamer Kıran'ın da son günlerdeki Aybaba tartışmalarıyla ilgili olarak, "Hocamız görevinin başında. Bu tartışmalar takıma zarar veriyor. Önümüzdeki 6 maçı düşünüyoruz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.12 11:01