Siyah beyazlı başkan, yeni yabancı kuralıyla ilgili konuştu.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Antalya'daki Kulüpler Birliği toplantısının ardından, kulübün transferi gündemi ve yeni yabancı kuralıyla ilgili açıklamada bulundu.
Yeni yabancı kuralı hakkında konuşan Orman, "Yeni yabancı kurulundan en büyük zararı Anadolu kulüpleri görecektir. Ancak Beşiktaş ve Eskişehirspor dışındaki kulüpler hemen bu kurala geçmek istedi. Biz de oyunbozan olmak istemedik. Biz oyunun kuralları belli olursa oyunumuzu oynarız. 14 yabancı hakkımızı da kullanacağımızı düşünmüyorum." dedi.
Transferlerle ilgili, "Transfer için yoğun bir uğraş veriyoruz. Farklı alternatiflerimiz ve stratejilerimiz mevcut. Ancak isimleri açıklamak istemiyorum." şeklinde konuştu.
Mustafa Pektemek'in durumuyla alakalı ise, "Mustafa sevdiğimiz bir futbolcu. Bir sorun çıkacağını düşünmüyorum. Yabancı uygulamasından önce de teklifte bulunduk. Menajerlerine de teklifte bulunmuşlar. Ben Mustafa'nın Beşiktaş'tan kopup mutlu olacağına inanmıyorum." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.01.16 16:44