Beşiktaş'ın tarihi savunmasının ardından başkan Fikret Orman, açıklamalarda bulundu. İyi bir savunma yaptıklarını belirten Orman, sonucun 1 hafta sonra açıklanacağını düşündüklerini söyledi.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, tarihi savunmanın ardından açıklamalarda bulundu.
İyi bir savunma yaptıklarını belirten Orman, "Sonucu bildiğimiz bir şey yok, iyi bir savunma yaptık. Sonuç herhalde 1 hafta sonra açıklanır. 19'unda kura çekimi var, gerekçeli kararı açıklarlar. Pozitifiz. Beklemek lazım" ifadelerini kullandı.
Savunma ile ilgili detaya girmekten kaçınan Beşiktaş Başkanı, kararın açıklanmadan basında yer almasının durumu değiştirebileceğini, bu yüzden detaya girmek istemediğini söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.07.11 17:40