Orhangazi İlçe Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu, bugün başlayan 2024-2025 eğitim öğretim yılının ilk günü nedeniyle Orhangazi'deki okullara bir ziyaret gerçekleştirdi. Ziyaretinde sınıfları gezen Kaymakam Karamemehmetolu, öğrenciler ve öğretmenlere başarılar diledi.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
2024-2025 eğitim öğretim sezonu bu sabah çalan ilk ders zili ile birlikte başladı. Türkiye'de yaklaşık 20 Milyon Orhangazi'de ise yaklaşık 15 bin öğrenci ders başı yaptı.
Orhangazi Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu'da beraberindeki belediye başkanı Bekir Aydın ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Sakarya ile birlikte Orhangazi'deki okulları ziyaret ederek öğretmen ve öğrencilere başarılar diledi.
Karamehmetoğlu yeni eğitim öğretim sezonu ile ilgili yaptığı açıklamada ; '2024 - 2025 Eğitim-öğretim yılının tüm öğrenci, öğretmen, idareci ve velilerimize hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Tüm öğrencilerimize Allahtan zihin açıklığı vermesini niyaz ediyorum' dedi.
Bursa Bölge, 2024.09.09 15:06