Tarım ve Orman Bakanlığı ile Orman Genel Müdürlüğü tarafınndan 81 ilde aynı anda başlatılan "Orman Benim" etkinliği Bursa'nın Orhangazi ilçesine bağlı Yeniköy mahallesi ormanlık alanda da yapıldı. Etkinliğe ilçe Kaymakamı ile birlikte kurum müdürleri orman işletme personeli ve öğrenciler katılırken, protokol üyeleri öğrenciler ile birlikte çöp topladı.
Orman yangınlarına karşı farkındalık oluşturmak ve çevre temizliğine dikkat çekmek amacıyla 81 ilde ve bütün ilçelerde eş zamanlı olarak "Orman Benim" sloganı ile ormanlık alanlarda etkinlikler yapıldı.
Etkinlik Bursa'nın bir çok noktasında yapıldığı gibi Orhangazi ilçesine bağlı Yeniköy mahallesi kırsalı ormanlık bir bölgede de gerçekleştirilen etkinliğe ilçe kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu, ilçe Jandarma komutanı Selim Kurtoğlu, ilçe emniyet müdürü Erol Yavuz, ilçe tarım ve orman müdürü Mehmet Çınar, ilçe orman şefliği yöneticileri ve personelleri, kurum müdürleri ile Yeniköy mahallesinde bulunan yaklaşık 40 öğrenci katıldı.
Etkinlik kapsamında Orman yangınları ve çevre temizliğine dikkat çekmek amacıyla açıklamalar yapılırken, daha sonra programa katılan tüm protokol üyeleri ve öğrenciler tarafından ormana atılan çöpler toplandı, sosyal sorumluluk mesajı verildi.
Bursa Bölge, 2024.05.03 13:12