Bursa Amatör Spor Kulüpleri Başkanı Cemal Vardar ile taban birliklerinin başkanları Orhangazi Kulüpleriyle bir araya gelip, sıkıntılarını dinledi.
Bursa Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu Başkanı Cemal Vardar ve taban birliklerinin başkanları, amatör spor kulüpleriyle bir araya gelip sorunlarını dinlemeye devam ediyor. Kulüp toplantılarının 6.'sı Orhangazi'de gerçekleştirildi. Orhangazi Yeni Sölöz Başkanı Turan Başol'un ev sahipliğinde Rahmi Baba Tesisleri'nde gerçekleştirilen kahvaltılı toplantıya BASKF Başkanı Cemal Vardar, Futbol İl Temsilcisi Osman Kılıç, Türkiye Faal Futbol Hakemleri ve Gözlemcileri Derneği (TFFHGD) Bursa Şubesi Başkan Yardımcısı Salim Alparslan, Saha Komiserleri Derneği Bursa Şubesi Başkanı Ercan Ütücü, Türkiye Futbol Antrenörleri Derneği (TÜFAD) Bursa Şubesi Başkan Vekili Selami Tavukçuoğlu, Orhangazispor 2. Başkanı Deniz Kum ve ilçede yer alan amatör spor kulüplerinin başkan ve yöneticileri katıldı.
SAHA SIKINTISI ÇÖZÜLECEK
Orhangazi'de futbol potansiyelinin yüksek olduğunu söyleyen BASKF Başkanı Cemal Vardar, "Orhangazi kulüp ve sporcu sayısı bakımından potansiyeli yüksek bir ilçemiz. Sizler de gençlerimize spor yaptırmak adına çok önemli görevleri yerine getiriyorsunuz. Öncelikle bu kutsal görevleri yürüttüğünüz için sizlere teşekkür ediyorum" dedi. Orhangazi'nin tesis olarak yetersiz olduğunu ve bunun için seçim döneminden önce çalışma başlattıklarını söyleyen Vardar, "Gençlik Spor Genel Müdürlüğü ve Gençlik Hizmetleri İl Müdürlüğü nezdinde çalışmalara hız verdik. Buradaki saha sıkıntısını gidermek için çalışıyoruz. Bu gün burada sizlerden aldığımız güçle de Orhangazi'nin eksiklerini en kısa sürede tamamlamak adına adımlar atacağız" ifadesini kullandı.
ALTYAPIYA ÖNEM VERİN
Orhangazi Keramet Sahası'nın bakımı konusunda yardım talep edilirken, aktarmaların fazlalığından yakınan kulüpler, ilçenin tek profesyonel takımı olan Orhangazispor'un amatör kulüplerle daha yakın ilişki içinde olması da istedi. Geçen yıl Bursa kulüplerinin 2 trilyonu bulan aktarma yaptıklarını söyleyen Vardar, "Aktarma yaparsanız kendi çocuğunuzu oynatamazsınız. Kulüplerimiz aktarma yapmak yerine altyapıdan oyuncu yetiştirme yolunu seçmeli" dedi. Futbol İl Temsilcisi Osman Kılıç ise gelecek sezon okul dönemlerinde hafta içi maç oynatmayacaklarını belirtip, "Haziran ayında bütün kulüplerimizle toplantı yapıp, geçmiş sezonu değerlendirip, gelecek yılla ilgili neler yapılabileceğini görüşeceğiz. Ve yeni sezonda daha sağlıklı bir şekilde bu maçları oynatacağız. Bunun için çalışmalarımızı yapıyoruz" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.04.23 14:39