Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın başkanlığında Orhangazi Belediyesi'nin ilk meclis toplantısını gerçekleştirildi.
Orhangazi Belediyesi'nde yeni dönemin ilk meclis toplantısı Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın başkanlığında gerçekleştirildi.
Aydın, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, "Yeni dönemimizin ilk meclis toplantısını meclis üyelerimizin katılımıyla gerçekleştirdik.
Gerçekleşen seçimler ile görev alan tüm arkadaşlarımı tebrik ediyor, başarılar diliyorum.
Güzel #Orhangazi'miz için en hayırlı kararları almayı Rabbim hepimize nasip eylesin inşaallah" ifadelerinde bulundu.
📍Yeni dönemimizin ilk meclis toplantısını meclis üyelerimizin katılımıyla gerçekleştirdik.
Gerçekleşen seçimler ile görev alan tüm arkadaşlarımı tebrik ediyor, başarılar diliyorum.
Güzel #Orhangazi'miz için en hayırlı kararları almayı Rabbim hepimize nasip eylesin inşaallah. pic.twitter.com/zpQioykoSD
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.04.08 17:27